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6pm에서 신발을 주문했는데 주문한 상품과 다른 제품이 와서 교환 요청을 했었으나 배대지 비용이 추가로 발생되어
메리트가 없다고 판단, 차액 환불을 부탁하는 메일을 보냈는데 온 답장 입니다.
번역기를 돌려 보았으나 정확하게 무얼 의미하는것인지 모르겠습니다. ㅜ.ㅜ
이하 메일 전문 입니다.
Thank you for contacting 6pm.com Customer Service. My name is Claire and it's my pleasure to assist you today!
I apologize for what happened on your order. This is not the level of products we strive to provide to our customers and I am glad to be able to assist you with this today.
While we generally only accepts returns 30 days from the date of purchase and I know how inconvenient and expensive it will be if we will ask you to return it, Jo, so please feel free to keep, discard, or re-appropriate the item as you see fit as a one-time exception.
I've gone ahead and processed the amount of $154.99 back in the original payment method that you used on this order. Depending on your financial institution, it can take up to 2-10 business days for the credit to post to your account (up to 30 days if you used an internationally-issued card).
You may view your order status and any refunds/credits at any time by logging on to the "My Account" section of 6pm.com and clicking on this order in…
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댓글목록
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일단 신발은 가지거나 버리거나 맘대로 하세요.
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가지거나 버리거나..ㄷㄷㄷ
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쟤네들 참 쿨하네요 |
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해석이 맞는거죠?
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돈은 돌려줄께, 물건은 다시 안보내도 돼. 가 요약본이 되겠습니다. ㅎㅎㅎ |
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이렇게 여러분 말씀해주시고 확인해주시니 너무 고맙습니다. (__) |
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오 잘됐습니다. ㅎㅎ |
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카드취소 확정될때까지는 잘 보관하고 있으려고 합니다. |
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축하드립니다. 이제 다른거 지르시면 되겠습니다^^ |
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요즘 골포에 빠져서 이것저것 지르시는 횐님들 뵈면 저도 자꾸....ㅜㅜ |





